+421 915 420 295 +421 915 420 295 | PIRMADIENIAIS - PENKTADIENIAIS 9:00 - 16:00 VAL
Facebook Youtube Instagram
Pigūs purškalai - internetinė parduotuvė
0
Krepšelis
Košík
0,00 €

Menu

Siuntų draudimas - sąlygos ir nuostatos

Siuntų draudimas - Paslaugų teikimo sąlygos

Lacnepostreky s.r.o. siūlo pirkėjams garantiją, kad tuo atveju, jei pirkėjo iš Lacnepostreky s.r.o. įsigytos prekės bus sugadintos transportavimo metu, Lacnepostreky s.r.o. galės suteikti šias paslaugas, lacnepostreky s.r.o. kuo greičiau išspręs pretenziją pagal šias sąlygas.

I. Paslaugos apibrėžimas

  • Lacnepostreky s.r.o. įsipareigoja, įsigijus paslaugą, pirmiausia nagrinėti pretenzijas dėl gabenimo metu sugadintų prekių.
  • Tai taikoma visoms Lacnepostreky.sk siūlomoms transporto rūšims.
  • Pirkėjas turi 14 dienų pasinaudoti paslauga nuo prekių pristatymo.
  • Paslaugą galima įsigyti tik vieną kartą vienam užsakymui. Paslauga taikoma visoms užsakyme esančioms prekėms.
  • Paslauga nėra draudimas ar kita paslauga, teikiama kaip draudimo veiklos dalis.

II. paslaugos pirkimas kartu su prekėmis

  • Kiekvienas pirkėjas turi galimybę įsigyti paslaugą kartu su kiekvienu prekių, kurioms siūloma paslauga, užsakymu.
  • Pirkėjas paslaugos kainą sumoka kartu su prekėmis, su kuriomis perkama paslauga.
  • Paslauga aiškiai nurodoma pirkimo kvite
  • Paslaugos kaina yra 0,5 EUR su PVM (0,42 EUR be PVM).

III. Paslaugos išpirkimas

  • Šios paslaugos perpirkti negalima.

IV. Paslaugos taikymo būdas

  • Norėdamas išpirkti paslaugą, pirkėjas turi aiškiai informuoti pardavėją, kad išperka paslaugą.
  • Pasinaudoti paslauga galima tik vienu iš toliau nurodytų būdų
    • asmeniškai Lacnepostreky filiale;
    • nuotoliniu būdu elektroniniu paštu arba klientų aptarnavimo linija, tokiu atveju būtina pateikti sugadinto siuntinio nuotrauką; vėliau Lacnepostreky s.r.o.susitaria su pirkėju dėl pažeistų prekių gabenimo atgal į sandėlį būdo (perduodant prekes filiale, "Lacnepostreky" organizuotu atsiėmimu arba siunčiant prekes adresu:



Lacnepostreky Brnianska 2343 911 05 Trenčín

  • Kai prekes siunčia pirkėjas, prekės turi būti tinkamai supakuotos gabenimui, kad nebūtų dar labiau sugadintos.
  • Jei siunta sugadinama, pirkėjas
    • Pateikia "Lacnepostreky" visą informaciją, reikalingą norint pasinaudoti paslauga, t. y. visų pirma "Lacnepostreky" įsigytų prekių identifikavimo duomenis; jei paslauga nesinaudojama filiale, taip pat sugadintų prekių nuotraukas, ir
    • perduoti prekes, įskaitant visus priedus, "Lacnepostreky" arba pristatyti jas taip, kaip buvo sutarta pranešimo metu apie paslaugą (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas ir "Lacnepostreky" susitaria, kad nė viena iš šalių nereikalauja grąžinti prekių Pardavėjui)..

Tik įvykdžius pirmiau nurodytas sąlygas pradedamas skaičiuoti terminas pretenzijai dėl sugadintos siuntos nagrinėti.

V. Pretenzijos dėl pervežimo nagrinėjimas po to, kai buvo pareikšta pretenzija dėl paslaugos

  • Jei pretenzija dėl paslaugos pareikšta per 3 dienas nuo prekių pristatymo: Lacnepostreky filialas nedelsdamas informuoja pirkėją, ar jo pretenzija priimta, išskyrus atvejus, kai tai sudėtingesnis atvejis, reikalaujantis techniko ar vežėjo įvertinimo. Tokiu atveju pirkėją informuosime per 24 valandas nuo pretenzijos pateikimo (galioja tik darbo dienomis). Jei pretenzija bus įvertinta kaip pagrįsta, "Lacnepostreky" pasiūlys pirkėjui konsultaciją dėl galimų pretenzijos sprendimo būdų (pvz., prekės pakeitimas, pinigų grąžinimas ir pan.).
  • Jei pretenzija dėl paslaugos pareikšta per 4-14 dienų nuo prekių pristatymo bet kuriuo iš pirmiau nurodytų būdų, "Lacnepostreky" informuos pirkėjąper 24 valandas nuo pretenzijos dėl paslaugos pateikimo, kokie bus tolesni veiksmai, susiję su pirkėjo pateikta pretenzija dėl transporto (galioja tik darbo dienomis).

VI. Paslauga negali būti pretenduojama:

  • Pakartotinai tam pačiam gaminiui.
  • Prekėms su pažeistomis apsauginėmis plombomis, informaciniais lipdukais, serijiniais numeriais arba prekėms, turinčioms nusidėvėjimo požymių dėl naudojimo ir pan.
  • Prekių sugadinimą, atsiradusį ne jų gabenimo metu, t. y. pvz
    • mechaninių prekių pažeidimų,
    • elektros šuolių (matomai apdegę komponentai ar grandinės plokštės),
    • prekių naudojimo sąlygomis, neatitinkančiomis pardavėjo ar gamintojo tiesiogiai numatytos aplinkos temperatūros, dulkėtumo, drėgnumo, cheminio ir mechaninio poveikio,
    • netinkamas prekių montavimas, tvarkymas, eksploatavimas ar aplaidi priežiūra,
    • jei prekė ar bet kuri jos dalis buvo pažeista kompiuterinio viruso,
    • jei defektas pasireiškia tik programinėje įrangoje, kurios teisėtų įsigijimo būdų pirkėjas negali įrodyti, arba naudojant neautorizuotą programinę įrangą ir eksploatacines medžiagas,
    • prekės buvo sugadintos dėl per didelės apkrovos arba naudojimo nesilaikant dokumentuose ar bendruosiuose principuose nustatytų sąlygų,
    • nekvalifikuotai klastojant ar keičiant parametrus,
    • prekės, kurias Pirkėjas pakeitė (dažė, lenkė ir pan.), jei defektas atsirado dėl tokio pakeitimo,
    • netinkamai atlikus BIOS arba programinės įrangos atnaujinimą,
    • prekės buvo sugadintos dėl gamtos stichijų arba force majeure,
    • naudojant neteisingą arba nekokybišką programinę įrangą,
    • naudojant netinkamas ar neoriginalias eksploatacines medžiagas arba dėl to atsiradusios žalos, išskyrus atvejus, kai toks naudojimas yra įprastas ir nebuvo įtrauktas į pridedamas naudojimo instrukcijas.
  • Paslauga netaikoma tais atvejais, kai, naudojantis paslauga arba naudojantis teise, prekė sugadinama ją gabenant iš pirkėjo pardavėjuipirkėjo-vartotojo teise atsisakyti sutarties per įstatyme nustatytą 14 dienų laikotarpį nuo prekių pristatymo, dėl kurio su vežėju susitarė pats pirkėjas.
  • Paslauga netaikoma nepristatytų siuntų tvarkymui.

VII. Paslaugos perdavimas

  • Paslaugos perdavimas trečiajai šaliai negalimas.
  • Paslaugos perdavimas taikomas tik tuo atveju, jei teikiant paslaugą pirkėjui siunčiamos pakaitinės prekės ir šios prekės buvo sugadintos gabenimo metu.

VIII. Naudojimasis paslauga ir paslaugos nutraukimas

  • Paslauga suteikiama prekių pristatymo pirkėjui momentu.
  • Jei pirkėjas yra vartotojas, jis sutinka, kad paslauga būtų teikiama nepasibaigus 14 dienų sutarties atsisakymo terminui, nenurodydamas jokios priežastiesir pripažįsta, kad net jei šia įstatyme numatyta teise pasinaudoja po prekių pristatymo, jis neturi teisės į paslaugos kainos grąžinimą.
  • Lacnepostreky grąžins pirkėjui paslaugos kainą tuo atveju, jei per nustatytą terminą neįvykdys savo įsipareigojimo išspręsti skundą.

Bratislavoje 2022 m. gruodžio 20 d