+421 915 420 295 +421 915 420 295 | PIRMADIENIAIS - PENKTADIENIAIS 9:00 - 16:00 VAL
Facebook Youtube Instagram
Pigūs purškalai - internetinė parduotuvė
0
Krepšelis
Košík
0,00 €

Menu

Skundų nagrinėjimo tvarka (atsakomybė už defektus, garantija, skundai)

Šią Skundų nagrinėjimo tvarką reglamentuoja atitinkamos Civilinio kodekso su vėlesniais pakeitimais nuostatos. taisyklės ir Įstatymo Nr. 250 nuostatos/372/1990 Coll. dėl pažeidimų, su pakeitimais, atsakomybės už defektus ir atsakomybės už parduotų prekių ir suteiktų paslaugų defektus taikymo atveju.

  1. Pardavėjas atsako už produktų defektus, o Pirkėjas nedelsdamas pateikia Pardavėjui pretenziją pagal galiojančią pretenzijų pateikimo tvarką. Parduodamų produktų garantinis laikotarpis nustatomas pagal bendrąjį įstatymą - pardavimo metu galiojantį Civilinį kodeksą.
  2. Skundų nagrinėjimui taikoma galiojanti Skundų nagrinėjimo tvarka. Išsiųsdamas užsakymą Pardavėjui, Pirkėjas patvirtina, kad buvo tinkamai informuotas apie sąlygas ir skundų pateikimo būdą.prekėmis, įskaitant informaciją apie tai, kur galima pareikšti pretenziją, ir apie garantinio remonto atlikimą pagal LR CK 6.5 str. §250/2007 Coll. 372/1990 Coll. dėl pažeidimų su pakeitimais (toliau - Įstatymas).
  3. Skundų nagrinėjimo tvarka taikoma prekei, kurią Pirkėjas įsigijo iš Pardavėjo elektroninės prekybos būdu Pardavėjo elektroninės prekybos svetainėje arba elektroniniu paštu, arba kitais būdais.
  4. Šios formos Skundų nagrinėjimo tvarka galioja visais komerciniais atvejais, išskyrus atvejus, kai sutartyje susitarta dėl kitokių garantijos sąlygų.
  5. Pirkėjas turi teisę reikalauti iš Pardavėjo garantijos tik dėl gaminio, kurio defektai atsirado dėl gamintojo, tiekėjo ar pardavėjo kaltės, kuriam taikoma garantija ir kuris buvo įsigytas iš pardavėjo.
  6. Pirkėjas privalo patikrinti gaminį gavęs gaminį. Aptikęs gaminio defektą, jis gali pareikšti pretenzijas dėl šio patikrinimo metu nustatytų defektų. Garantijos laikotarpiu pirkėjas turi teisę nemokamai pašalinti defektą, pateikdamas gaminį pardavėjui kartu su pirkimo įrodymu.
  7. Jei gaminyje atsiranda defektų, klientas turi teisę pateikti pardavėjui pretenziją pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 18 straipsnio 2 dalies nuostatas elektroniniu paštu arba susisiekęs telefonu.
  8. Pretenzijų dėl gaminio, kurias objektyviai galima pateikti pardavėjui, pateikimo procedūra prasideda tą dieną, kai įvykdomos visos toliau nurodytos sąlygos
    1. vartotojas pateikė pretenziją dėl produkto adresu Lacnepostreky s.r.o., Brnianska 2343, 911 05 Trenčín, ID Nr. 51 474 751,
    2. kartu su produktu, dėl kurio pateikta pretenzija, pirmiau nurodytu adresu buvo pateiktas pirkimo įrodymas - pinigų priėmimo kvitas (sąskaita faktūra)vartotojo vardą, pavardę ir adresą arba kontaktinį telefoną, tikslų gaminio defekto aprašymą arba kaip atsirado gaminio defektas.
  9. Skundo ataskaitos pavyzdį galima rasti adresu:https://www.lacnepostreky.sk/dokumenty/reklamacnyprotokol.pdf/ vartotojas užpildo skundo pranešimo a-g langelius ir išsiunčia skundo pranešimą pardavėjui el. paštu, Slovakijos paštu arba asmeniškai pirmiau nurodytu adresu
  10. Skundo nagrinėjimo procedūros pradžia taip pat yra skundo pateikimo data. Pirkėjas pateikia pretenziją dėl produkto šiose skundų nagrinėjimo taisyklėse /8.a punktas/ nurodytoje vietoje.
  11. Skundams priimti skirtoje vietoje Pardavėjas privalo užtikrinti, kad dalyvautų asmuo, įgaliotas nagrinėti skundus pagal CK 8.8 straipsnio 1 dalį. § Įstatymo 18 straipsnio 3 dalį.
  12. Pirkėjas privalo nedelsdamas pareikalauti iš Pardavėjo atsakomybės už gaminio trūkumus.
  13. Pretenzijos gavimo dieną Pardavėjas išduoda Pirkėjui rašytinį pretenzijos gavimo dokumentą, pavyzdžiui, elektroniniu paštu arba raštu, kuriame Pardavėjas privalo tiksliai nurodyti prekių trūkumus pagal 18 straipsnio 1 dalį. § Įstatymo 18 straipsnio 5 dalį.
  14. jei vartotojas pateikia skundą, pardavėjas arba jo įgaliotas darbuotojas ar paskirtas asmuo privalo informuoti vartotoją apie jo teises pagal visasbendrąjį reglamentavimą, remdamasis vartotojo sprendimu, kuria iš šių teisių vartotojas naudojasi, privalo nustatyti skundo nagrinėjimo būdą pagal § 2 lit. (m punktą nedelsiant, sudėtingais atvejais - ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo skundo gavimo dienos, pagrįstais atvejaisatvejais, ypač kai reikia atlikti sudėtingą techninį produkto ar paslaugos būklės įvertinimą, ne vėliau kaip per 30 dienų nuo skundo pateikimo dienos. Nustačius skundo nagrinėjimo būdą, skundas nagrinėjamas nedelsiant; pagrįstais atvejais skundas gali būti nagrinėjamas ir vėliau, tačiau skundo nagrinėjimas negali užtrukti ilgiau kaip 30 dienų nuo skundo pateikimo dienos. Pasibaigus skundo nagrinėjimo terminui, vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties arba reikalauti, kad produktas būtų pakeistas nauju produktu.
  15. Pirkėjas nereikalauja garantijos dėl defektų, apie kuriuos pardavėjas jį informavo sutarties sudarymo metu.
  16. Pirkėjo teisė į pardavėjo garantijos pripažinimą išnyksta
    1. nepateikus apmokėjimą patvirtinančio dokumento (rekomenduojame Pirkėjui užtikrinti ir pasilikti dokumento kopiją), važtaraščio
    2. pasibaigus gaminio garantiniam laikotarpiui,
    3. mechaniniai gaminio pažeidimai dėl pirkėjo kaltės,
    4. gaminio naudojimas sąlygomis, neatitinkančiomis natūralios aplinkos,
    5. netinkamas gaminio tvarkymas, eksploatavimas ar nepriežiūra,
    6. gaminio sugadinimą dėl perkrovos, netinkamo tvarkymo arba naudojimo nesilaikant nurodytų sąlygų.dokumentuose, bendruosiuose principuose, techniniuose standartuose ar Slovakijos Respublikoje galiojančiose saugos taisyklėse,
    7. gaminio sugadinimą dėl neišvengiamų ar nenumatytų įvykių,
    8. gaminio sugadinimą dėl atsitiktinio gedimo ir atsitiktinio gedimo, kitokio neprofesionalaus įsikišimo, sugadinimąar atmosferos elektra ar kita nenugalima jėga, neleistinas kišimasis į gaminį.
  17. Pardavėjas privalo išnagrinėti skundą ir nutraukti skundo nagrinėjimo procedūrą vienu iš toliau nurodytų būdų
    1. perduodamas sutaisytą gaminį,
    2. pakeisdamas gaminį,
    3. grąžindamas gaminio pirkimo kainą,
    4. išmokėdamas pagrįstą nuolaidą gaminio kainai,
    5. raštišku kvietimu priimti Pardavėjo nurodytą įvykdymą,
    6. motyvuotu pretenzijos dėl gaminio atmetimu.
  18. Pardavėjas privalo išduoti Pirkėjui rašytinį įrodymą apie pretenzijos išsprendimą ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pretenzijos pateikimo dienos.
  19. Parduodamoms prekėms ir pagal užsakymą pagamintoms prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija nuo pirkimo sutarties sudarymo dienos. Naudotų prekių garantijos laikotarpis yra 12 mėnesių. Garantinis laikotarpis pratęsiamas laikotarpiui, per kurį pirkėjas negalėjo naudotis prekėmis dėl prekių garantinio remonto.
  20. Ištaisomo defekto atveju pretenzija bus nagrinėjama taip
    1. pardavėjas užtikrins, kad defektas būtų pašalintas, arba,
    2. pardavėjas pakeis nekokybišką prekę nauja preke, identiška prekei, dėl kurios pateiktas skundas.
  21. Jei defekto neįmanoma ištaisyti arba jei vienas defektas, kurį galima ištaisyti, kartojasi kelis kartus, arba jei yra keletas skirtingųdėl kurių gaminio negalima tinkamai naudoti taip, tarsi jis būtų be defekto, Pardavėjas nagrinėja pretenziją:
    1. a. nutraukdamas pirkimo-pardavimo sutartį arba, pirkėjui pageidaujant, pakeisdamas gaminį kitu funkcionaliu gaminiu, turinčiu tokias pačias arba geresnes technines charakteristikas; arba
    2. b. jeigu Pardavėjas negali pakeisti gaminio kitu gaminiu, Pardavėjas patenkina pretenziją išrašydamas kreditinę sąskaitą už nekokybišką gaminį.
  22. Pretenzijos tikslais to paties taisytino defekto atsiradimas ir ištaisymas daugiau nei du kartus laikomas pakartotiniu to paties taisytino defekto pasikartojimu.
  23. Pretenzijos tikslais daugiau nei dviejų skirtingų taisytinų defektų atsiradimas ir ištaisymas laikomas daugkartiniu pasikartojančiu pasikartojančiu defektų atsiradimu ir ištaisymu.
  24. Kai pardavėjas nutraukia skundo nagrinėjimo procedūrą, teisėtai atmesdamas skundą, tačiau, vartotojo nuomone, produkto defektas yraegzistuoja ir nebuvo ištaisytas, pirkėjas gali pasinaudoti savo teise reikalauti, kad gaminio defektas būtų ištaisytas per teismą.
  25. Garantija netaikoma neprofesionaliam įsikišimui į gaminį arba naudojimo instrukcijoje nurodytos tvarkos nesilaikymui - gaminiams, kuriems tokia tvarka numanoma dėl gaminio pobūdžio.
  26. Nurodymas vartotojui: (1) Jei defektas yra toks, kurį galima pašalinti, pirkėjas turi teisę reikalauti, kad jis būtų pašalintas nemokamai, laiku ir tinkamai. Pardavėjas privalo pašalinti defektą be nepagrįsto delsimo. (2) Pirkėjas, užuot pašalinęs defektą, gali reikalauti pakeisti gaminį arba, jei defektas susijęs tik su gaminio dalimi, pardavėjas privalogaminio dalį, jeigu dėl to pardavėjas nepatiria neproporcingai didelių išlaidų, palyginti su gaminio kaina ar defekto rimtumu. (3) Pardavėjas visada gali, užuot šalinęs defektą, pakeisti nekokybišką gaminį nekokybišku, jei tai nesukelia pirkėjui didelių nepatogumų. (4) Jeigu yra defektas, kurio negalima pašalinti ir kuris trukdo tinkamai naudoti gaminį kaip be defektų, pirkėjas turi teisę reikalauti pakeisti gaminį arba atsisakyti sutarties. Tokios pat teisės pirkėjui suteikiamos, jei defektas yra ištaisomas, tačiau jei pirkėjaspirkėjas negali tinkamai naudoti gaminio dėl to, kad po remonto defektas pasikartoja arba yra daugiau defektų. (5) Jei yra kitų nepašalinamų defektų, pirkėjas turi teisę į pagrįstą gaminio kainos nuolaidą.

Alternatyvus neteisminis ginčų sprendimas

  1. Vartotojas turi teisę kreiptis į pardavėją su prašymu atlyginti žalą elektroniniu paštu kontakt@lacnepostreky.sk arba raštu adresu Lacnepostreky s. r. o, Malokrasňanská 10137/8, 831 54 Bratislava, ID Nr. 51 474 751, jei jo netenkina tai, kaip pardavėjas išnagrinėjo jo skundą, arba jei jis mano, kad pardavėjas pažeidė jo teises. Jei Pardavėjas į šį prašymą atsako neigiamai arba neatsako per 30 dienų nuo jo išsiuntimo, vartotojas turi teisę pateikti alternatyvaus ginčų sprendimo subjektui (toliau - AGS subjektas) pasiūlymą inicijuoti alternatyvų ginčų sprendimą pagal Įstatymą Nr. 391/2015 Sb.z. AGS subjektai yra institucijos ir įgalioti juridiniai asmenys pagal Įstatymo 391/2015 Coll. 3 straipsnį. Vartotojas gali pateikti pasiūlymą būdu, nustatytu pagal Įstatymo 391/2015 Coll. 12 §.
  2. Vartotojas taip pat gali pateikti skundą alternatyvaus ginčų sprendimo subjektams RSO, kurių sąrašas pateiktas internete adresu https://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov.
  3. Alternatyviu ginčų sprendimu gali pasinaudoti tik vartotojas - fizinis asmuo, kuris, sudarydamas ir vykdydamas vartojimo sutartį, veikia ne verslo, darbo ar profesijos ribose. Alternatyvus ginčų sprendimas taikomas tik vartotojo ir pardavėjo ginčui, kylančiam iš vartojimo sutarties arba susijusiam su vartojimo sutartimi.

Alternatyvus ginčų sprendimas taikomas tik nuotolinėms sutartims. Alternatyvus ginčų sprendimas netaikomas ginčams, kai ginčo vertė neviršija 20 EUR. Ginčų alternatyvaus sprendimo subjektas gali reikalauti, kad vartotojas sumokėtų mokestį už alternatyvaus ginčų sprendimo inicijavimą, bet ne daugiau kaip 5 EUR su PVM.

Bratislavoje, 2022 m. gruodžio 20 d

Priedas Nr. 1

Skundo protokolą galite atsisiųsti čia>>