Taisyklės ir sąlygos
Straipsnis. 1 .Bendrosios nuostatos
1.1 Šios bendrosios sąlygos reglamentuoja šalių teises ir pareigas, kylančias iš nuotolinio pirkimo-pardavimo sutarties tarp:
prekiautojo, kuris yra
Lacnepostreky s. r. o., Malokrasňanská 10137/8, 831 54 Bratislava
ICKO: 51 474 751
PVM MOKĖTOJO KODAS: 2120731437
PVM MOKĖTOJO KODAS: SK 2120731437
Sąskaitos numeris: IBAN: SK32 8330 0000 0025 0142 1355
įregistruota Bratislavos I apylinkės teismo komercinių bylų registre, skyrius: Sro, įrašo Nr. 127247/B
Kontaktiniai duomenys:
tel.: +421 915 420 295
el. paštas: kontakt@lacnepostreky.sk
ir kuris dėl vartojimo sutarties, iš jos kylančios prievolės ar komercinės praktikos veikia savo verslo ar profesinės veiklos srityje, taip pat per kitą asmenį, veikiantį jo vardu arba jo naudai.
(toliau - prekiautojas)
a
vartotojas, kuris yra
fizinis asmuo, kuris veikia ne verslo ar profesijos tikslais, susijusiais su vartojimo sutartimi, iš jos kylančia prievole ar komercine praktika.
(toliau - vartotojas arba pirkėjas)
Adresas, kuriuo teikiami skundai, atsisakymai, pasiūlymai ir pretenzijos:
Lacnepostreky s. r. o., Brnianska 2343, 911 05 Trenčín, asmens kodas 51 474 751, el. paštas: kontakt@lacnepostreky.sk
2. Bendrosios prekiautojo informacinės pareigos
2.1. Pagrindinės produkto savybės nurodomos prie kiekvienos siūlomos produkto rūšies prekiautojo elektroninėje parduotuvėje pateiktame produkto aprašyme.
2.2 Prekiautojo arba asmens, kurio vardu veikia prekiautojas, įmonės pavadinimas, telefono numeris ir registruota buveinė arba verslo vieta: nurodyta šių Taisyklių 1 straipsnyje.
2.3 Produkto pardavimo kaina: nurodoma prie kiekvieno siūlomo produkto.
2.4 Transporto, pristatymo, pašto ir kitos išlaidos bei mokesčiai: nurodyti šių Sąlygų 8 straipsnyje.
2.5 Papildomos išlaidos ir mokesčiai gali būti įtraukti į bendrą kainą, jei išlaidų ir mokesčių negalima nustatyti iš anksto. Apie šias papildomas išlaidas ir mokesčius pirkėjas bus informuotas prieš sudarant sutartį.
2.6 Vykdymo sąlygos: prekiautojas įsipareigoja:
- pristatyti produktą pagal pirkimo-pardavimo sutartį,
- suteikti pirkėjui galimybę naudotis produktu sutartyje sutartoje vietoje,
- supakuoti produktą į tinkamą pakuotę pirkėjo sąskaita,
- per protingą laikotarpį pranešti pirkėjui, kada bus galima gauti produktą (prekiautojas arba trečioji šalis - pristatymo įmonė - elektroninėmis priemonėmis informuos pirkėją apie sutarties objekto apdorojimo ir pristatymo eigą),
- prisiima riziką ir visas su produktu susijusias išlaidas, kol jis bus perduotas pirkėjui,
- leis pirkėjui įgyti nuosavybės teisę į gaminį.
2.7. Pirkėjas laiku priima gaminį ir sumoka pirkimo kainą.
2.8 Pirkimo įvykdymo momentas yra gaminio pristatymas pirkėjui ir pirkėjo sutartos kainos už gaminį sumokėjimas.
2.9 Pirkimo įvykdymo vieta yra pirkėjo sutartyje nurodytas adresas, kuriuo taip pat vyksta nuosavybės teisių perdavimas.
2.10 Mokėjimo sąlygos, pristatymo sąlygos ir laikas, iki kurio prekiautojas įsipareigoja pristatyti arba pateikti produktą, yra nustatyti šių sąlygų 8 punkte.
2.11 Prekybininko įstatyminės atsakomybės už produkto trūkumus buvimas ir trukmė: prekybininkas atsako už trūkumus, kuriuos parduotas produktas turi pirkėjui jį gavus. Jei produktai parduodami už mažesnę kainą, prekiautojas neatsako už defektus, dėl kurių buvo susitarta dėl mažesnės kainos. Jei produktai nėra greitai gendantys arba naudoti produktai, prekiautojas atsako už defektus, atsiradusius gavus produktą per garantinį laikotarpį (garantiją). Galimybę pasinaudoti vartotojo garantija reglamentuoja Civilinio kodekso 626 straipsnis su pakeitimais. taisyklės
2.12 Garantijos laikotarpis yra 24 mėnesiai. Jei ant parduodamo gaminio, jo pakuotės ar prie jo pridedamoje instrukcijoje nurodytas naudojimo laikotarpis, garantinis laikotarpis nesibaigia anksčiau, nei baigiasi šis laikotarpis. Teisės į atsakomybę už gaminį, kurioms taikomas garantinis laikotarpis, išnyksta, jei jomis nebuvo pasinaudota per garantinį laikotarpį.
2.13. Teisės į atsakomybę už greitai gendančius produktus turi būti įgyvendintos ne vėliau kaip kitą dieną po jų įsigijimo; priešingu atveju šios teisės išnyksta. 14. Naudoto gaminio atveju teisės į atsakomybę už defektus išnyksta, jei jomis nebuvo pasinaudota per 24 mėnesius nuo dienos, kai pirkėjas priėmė naudotą gaminį.pirkėjas arba prekiautojas ir pirkėjas gali susitarti dėl trumpesnio garantinio laikotarpio, bet ne trumpesnio kaip 12 mėnesių.
2.14 Teisių į atsakomybę už gaminį įgyvendinimo tvarka:
- Skundą dėl defekto galima pareikšti bet kurioje pardavėjo buveinėje, pas bet kurį kitą asmenį, apie kurį pardavėjas pranešė pirkėjui iki sutarties sudarymo arba iki užsakymo išsiuntimo.arba nuotolinio ryšio priemonėmis pardavėjo registruotos buveinės ar verslo vietos adresu arba bet kuriuo kitu adresu, kurį pardavėjas pranešė pirkėjui sutarties sudarymo metu arba po sutarties sudarymo.
- Jei pirkėjas pateikė pretenziją dėl defektų pašto siunta, kurią pardavėjas atsisakė priimti, pašto siunta laikoma įteikta atsisakymo priimti pretenziją dieną.
- Prekiautojas pateikia pirkėjui raštišką patvirtinimą apie defektą iš karto po to, kai pirkėjas nurodė defektą. Patvirtinime apie defektą prekiautojas nurodo terminą, per kurį defektas turi būti pašalintas pagal Civilinio kodekso 507 straipsnio 1 dalį. Terminas, apie kurį pranešta pagal ankstesnį sakinį, negali būti ilgesnis nei 30 dienų nuo defekto nurodymo dienos, jeigu jis ilgesnis nei 30 dienų nuo defekto nurodymo dienos.ilgesnis laikotarpis nepateisinamas dėl objektyvių, nuo pardavėjo nepriklausančių priežasčių.
- Jei pardavėjas atsisako atsakomybės už defektus, jis raštu praneša pirkėjui atsisakymo priežastis. Jei pirkėjas pardavėjo atsakomybę įrodo akredituoto asmens, įgalioto asmens arba notifikuoto asmens išduota eksperto išvada arba eksperto išvadapardavėjui už defektą, pardavėjas gali pakartotinai kritikuoti defektą ir pardavėjas negali atsisakyti atsakomybės už defektą; pakartotinei defekto kritikai taikoma 621 straipsnio 1 dalis. civilinio kodekso 3 straipsnis netaikomas. 509 straipsnio 2 dalis taikoma vartotojo išlaidoms, susijusioms su eksperto ataskaita ir eksperto išvada. Civilinio kodekso
- Jei prieš sudarydamas sutartį arba, jei sutartis sudaroma pagal pirkėjo užsakymą, prieš išsiųsdamas užsakymą prekiautojas informuojamil pirkėjui, kad dėl defektų galima kreiptis ir į kitą asmenį, to asmens veikimas ar neveikimas laikomas prekybininko veikimu ar neveikimu atsakomybės už defektus tikslais.
2.15 Popardaviminio aptarnavimo sąlygos: Atsižvelgiant į siūlomų produktų įvairovę, prekiautojas informuoja vartotoją, kad, iškilus poreikiui atlikti įsigyto produkto aptarnavimą, vartotojas busjam paprašius / elektroniniu ar kitu būdu / nedelsiant bus suteikta informacija apie asmenį, kuris teikia įsigyto produkto aptarnavimo paslaugas.
2.16. Sutarties galiojimo laikas: Sutartis sudaroma tam tikram laikotarpiui, t. y. iki parduoto gaminio garantinio laikotarpio pabaigos.
2.17 Išsami informacija apie skaitmeninio objekto, skaitmeninio turinio ir skaitmeninės paslaugos funkcionalumą, įskaitant turimas technines apsaugos priemones: Prekiautojas neparduoda produktų su skaitmeniniais elementais ar skaitmeniniu turiniu.
2.18 Išsami informacija apie produkto suderinamumą ir sąveiką su skaitmeniniais elementais, skaitmeniniu turiniu ir skaitmenine paslauga, kuri prekybininkui yra žinoma arba pagrįstai gali būti žinoma: Prekiautojas neparduoda gaminių su skaitmeniniais elementais ar skaitmeniniu turiniu.
2.19 Pirkėjas turi teisę prašyti pardavėjo atlyginti nuostolius, jei jo netenkina tai, kaippirkėjas nėra patenkintas tuo, kaip Pardavėjas išnagrinėjo Pirkėjo skundą, arba jei Pirkėjas mano, kad Pardavėjas pažeidė Pirkėjo teises. Pirkėjas turi teisę pateikti pasiūlymą dėl alternatyvaus ginčų sprendimo (toliau - pasiūlymas) alternatyvaus ginčų sprendimo institucijaiginčų sprendimo institucijai, jei Pardavėjas į prašymą dėl žalos atlyginimo atsakė neigiamai arba neatsakė į jį per 30 dienų nuo jo išsiuntimo dienos.
2.20. Alternatyvaus ginčų sprendimo subjektas yra Slovakijos prekybos inspekcija, išskyrus ginčus, kylančius iš sutarčių dėl prijungimo prie skirstomųjų tinklų, sutarčių dėl prijungimo prie skirstomųjų tinklų, sutarčių dėl prijungimo prie skirstomųjų tinklų, sutarčių dėlbendro elektros energijos tiekimo sutartyse, bendro dujų tiekimo sutartyse, šilumos tiekimo ir vartojimo sutartyse, geriamojo vandens tiekimo sutartyse ir nuotekų šalinimo sutartyse, sudarytose su subjektu, vykdančiureguliuojamą veiklą pagal specialųjį reglamentą, išskyrus ginčus, kylančius iš finansinių paslaugų teikimo sutarčių, ginčus, kylančius iš komunalinių paslaugų teikimo sutarčių, ginčus, kylančius iš komunalinių paslaugų teikimo sutarčių, ginčus, kylančius iš komunalinių paslaugų teikimo sutarčių, ginčus, kylančius iš komunalinių paslaugų teikimo sutarčių, ginčus, kylančius iš komunalinių paslaugų teikimo sutarčiųpaslaugų teikimo sutarčių, susijusių su paslaugų kokybe ir kaina, ir išskyrus pašto paslaugų teikimo sutartis, susijusias su pašto paslaugomis ir pašto mokėjimo operacijomis.
2.21 Alternatyvaus ginčų sprendimo subjektai taip pat yra įgalioti juridiniai asmenys, apie kuriuos skelbiama šioje interneto svetainėje: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1
2.22 Vartotojas negali mokėti kitokios produkto pardavimo kainos, nei nurodyta siūlomo produkto kaina. Jei iš tikrųjų produkto pardavimo kaina skiriasi, pirkėjas privalo sumokėti šią kainą tik tuo atveju, jei su jis aiškiai sutiko su šiuo mokėjimu prieš sudarant sutartį arba prieš išsiunčiant užsakymą, jei sutartis sudaroma remiantis pirkėjo užsakymu. Prekybininkas negali siūlyti pirkėjui įsipareigojimų nevykdymo variantų, kurių atsisakius vartotojas turi imtis veiksmų, kad išvengtų papildomų išlaidų mokėjimo.
2.23. 2.19-2.22 punktuose nurodyta informacija taip pat skelbiama prekiautojo interneto svetainės skyriuje "Informacija ir nurodymai vartotojams".
3. Konkrečios prekiautojo informacinės pareigos
3.1 Prekiautojo el. pašto adresas: kontakt@lacnepostreky.sk
3.2 Kitos ryšio internetu priemonės: SMS žinutė šiuo telefono numeriu: +421 915 420 295
3.3 Prekiautojas veikia tik savo vardu ir savo atsakomybe, o vartotojas gali pasinaudoti teisėmis, susijusiomis su atsakomybe už gaminį, atsisakyti sutarties, prašyti atlyginti žalą ar pateikti bet kokį kitą skundą Taisyklių 1 straipsnyje nurodytu adresu.
3.4. Prekiautojas nenustato pardavimo kainos remdamasis automatizuotu sprendimų priėmimu, įskaitant konkretaus vartotojo profiliavimą.
3.5. Kaina taikant padidintą nuotolinio ryšio priemonių, naudojamų sudarant sutartį, naudojimo tarifą: 0,00 euro.
3.6 Teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir sutarties, sudarytos ne prekiautojo patalpose:
3.6.1. Vartotojas turi teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose, nenurodydamas priežasties per Įstatymo Nr. 108 20 straipsnio 1-3 dalyse nustatytą terminą/2024 Coll. (toliau įvairiomis gramatinėmis formomis taip pat vadinamas Įstatymu), išskyrus sutartį, kurios dalykas yra:
- paslaugų teikimas, jei
- paslauga buvo suteikta visa apimtimi, ir
- paslauga pradėta teikti prieš pasibaigiant sutarties atsisakymo terminui su aiškiu vartotojo sutikimu ir vartotojas pareiškė, kad jis buvo tinkamai informuotas kad davęs sutikimą jis netenka teisės atsisakyti sutarties po to, kai paslauga visiškai suteikta, jeigu vartotojas privalo sumokėti sutartyje numatytą kainą,
- produkto, kurio kaina priklauso nuo kainų pokyčių finansų rinkoje, kurių prekiautojas negali kontroliuoti ir kurie gali įvykti per sutarties atsisakymo laikotarpį, pristatymas arba pateikimas,
- prekių, pagamintų pagal vartotojo specifikacijas, arba pagal užsakymą pagamintų prekių tiekimas,
- prekių, kurios gali greitai sugesti arba greitai gesti, tiekimas,
- prekių, įdėtų į apsauginę pakuotę, kuri netinkama grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių, pristatymas, jei apsauginė pakuotė buvo pažeista po pristatymo,
- prekių, kurios dėl savo pobūdžio gali būti neatsiejamai sumaišytos su kitomis prekėmis, pristatymas po pristatymo,
- alkoholinių gėrimų, dėl kurių kainos buvo susitarta sutarties sudarymo metu, kurių pristatymas gali įvykti ne anksčiau kaip po 30 dienų ir kurių kaina priklauso nuo kainų pokyčių rinkoje, kurių prekybininkas negali kontroliuoti, pristatymas,
- skubaus remonto ar techninės priežiūros atlikimas apsilankius vartotojo patalpose, kurio vartotojas aiškiai paprašė prekiautojo; ši nuostata netaikoma sutarčiai, kurios objektas yra kitų nei remontas ar techninė priežiūra paslaugų teikimasturėjimas, ir sutarčiai, kurios dalykas yra prekių, išskyrus atsargines dalis, reikalingas remontui ar techninei priežiūrai atlikti, tiekimas, kai sutartys buvo sudarytos prekiautojo apsilankymo pas vartotoją metu ir vartotojas iš anksto neužsakė šių prekių ar paslaugų,
- garso įrašų, vaizdo įrašų, garso ir vaizdo įrašų ar programinės įrangos tiekimas apsauginėje pakuotėje, kuri buvo pažeista po pristatymo,
- periodinių leidinių, išskyrus prenumeratos sutartis, tiekimas,
- viešame aukcione įsigytos prekės,
- apgyvendinimo paslaugų, išskyrus apgyvendinimą gyvenamosiose patalpose, teikimas, prekių vežimas, automobilių nuoma, maitinimo paslaugų teikimas arba paslaugų teikimas yrapaslaugos, susijusios su laisvalaikio veikla, jei sutartyje reikalaujama, kad prekiautojas šias paslaugas suteiktų tiksliai sutartu laiku arba per tiksliai sutartą terminą,
- skaitmeninio turinio, kurį prekiautojas teikia ne materialioje laikmenoje, teikimas, jei
1. skaitmeninis turinys pradėtas tiekti; ir
2. vartotojas aiškiai sutiko, kad skaitmeninis turinys būtų pradėtas tiekti prieš pasibaigiant sutarties atsisakymo terminui, pareiškė, kad buvo tinkamai instruktuotas kad duodamas sutikimą jis netenka teisės atsisakyti sutarties nuo skaitmeninio turinio tiekimo pradžios, ir prekiautojas pateikė vartotojui patvirtinimą pagal Reglamento (EB) Nr. 12 dalies b punktą arba 13 dalies b punktą, jei vartotojas privalo sumokėti kainą pagal sutartį.
3.6.2. Vartotojas taip pat turi teisę atsisakyti sutarties nenurodydamas priežasties per terminą pagal Įstatymo 20 straipsnio 1 dalies b punktą, 20 straipsnio 2 dalies b punktą, 20 straipsnio 1 dalies b punktą ir 20 straipsnio 2 dalies b punktą. (b) ir 3 dalis, jeigu vartotojas ir prekiautojas sudarė sutartį pagal 1 dalies a-c arba e punktus pardavimo renginyje arba neprašyto vizito metu.
3.6.3. Vartotojas netenka teisės atsisakyti nuotolinės arba ne prekybai skirtose patalpose sudarytos sutarties, kai tik paslauga visiškai suteikiama.kurios dalykas yra remonto atlikimas, jei vartotojas aiškiai paprašė prekiautojo apsilankyti remonto atlikimo tikslu ir jei remontas pradėtas atlikti gavus išankstinį aiškų vartotojo sutikimą.
4. Pasinaudojimas teise atsisakyti nuotolinės ir ne prekybai skirtose patalpose sudarytos sutarties
4.1. Vartotojas gali atsisakyti nuotolinės sutarties ir sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose, net ir nenurodydamas priežasties, per laikotarpį iki:
- 14 dienų nuo sutarties sudarymo dienos
1. vartotojas priėmė prekes - laikoma, kad vartotojas priėmė prekes tuo momentu, kai vartotojas arba jo nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją, priima visas užsakytų prekių dalis, arba jei
- vartotojo vienu užsakymu užsakytos prekės pristatomos atskirai - kai priimamos prekės, kurios buvo pristatytos paskutinės,
- pristato prekes, susidedančias iš kelių dalių ar dalių, paskutinės dalies ar dalies pristatymo metu,
- pristato prekes pakartotinai per tam tikrą laikotarpį, priimant pirmąsias prekes.
2. sutarties, kurios dalykas yra paslaugos teikimas, sudarymas,
3. sutarties dėl vandens tiekimo, kuris nėra skirtas parduoti ribotu kiekiu arba tam tikru kiekiu, ir sutarties dėl šilumos tiekimo ir surinkimo sudarymas,
4. skaitmeninio turinio, kurį prekiautojas pateikia ne materialioje laikmenoje, tiekimo sutarties sudarymas,
- 30 dienų nuo sutarties sudarymo dienos, kai sutartis sudaroma neprašyto apsilankymo metu arba su juo susijusio apsilankymo metu, arba pardavimo renginio metu arba su juo susijusio renginio metu.
4.2 Jei prekiautojas pateikia vartotojui informaciją apie vartotojo teisę atsisakyti sutarties pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 19 straipsnio 1 dalį, apie sutarties atsisakymo teisės įgyvendinimo sąlygas, terminą ir tvarką, o prekiautojas taip pat pateikia vartotojui pavyzdinę sutarties atsisakymo formą pagal Įstatymo Nr. 108 2 priedą/2024 Coll, vartotojas gali atsisakyti nuotolinės sutarties arba sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose, per 12 mėnesių nuo sutarties atsisakymo termino pradžios pagal 1 dalį iki:
- 14 dienų nuo dienos, kai prekiautojas vėliau įvykdė informavimo pareigą, jei baigiasi 1 dalies a punkte nurodytas laikotarpis; arba
- 30 dienų nuo dienos, kurią prekiautojas papildomai įvykdė informacinę prievolę, jei sueina terminas pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 19 straipsnio 1 dalies b punktą.
4.3 Jei prekiautojas nepateikia vartotojui informacijos apie nurodymą dėl vartotojo teisės atsisakyti sutarties pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 19 straipsnio 1 dalį, Įstatymo Nr. 108/2024 Coll, apie sutarties atsisakymo teisės įgyvendinimo terminą ir tvarką, o prekiautojas nepateikia vartotojui pavyzdinės sutarties atsisakymo formos pagal Įstatymo 2 priedą, taip pat pagal Įstatymo 20 straipsnio 2 dalį įstatymo, vartotojas gali atsisakyti nuotolinės sutarties arba sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose, per 12 mėnesių nuo termino pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 20 straipsnio 1-3 dalis pabaigos, išskyrus sutartį, kurios dalykas yra
- paslaugų teikimas, jei
1. paslauga buvo visiškai suteikta, ir
2. paslauga pradėta teikti prieš pasibaigiant sutarties atsisakymo terminui, gavus aiškų vartotojo sutikimą, o vartotojas pareiškė, kad buvo tinkamai informuotas kad davęs sutikimą jis netenka teisės atsisakyti sutarties, kai paslauga visiškai suteikta, jei vartotojas privalo sumokėti sutartyje numatytą kainą,
- produkto, kurio kaina priklauso nuo kainų pokyčių finansų rinkoje, kurių prekiautojas negali kontroliuoti ir kurie gali įvykti per sutarties atsisakymo laikotarpį, pristatymas arba pateikimas,
- prekių, pagamintų pagal vartotojo specifikacijas, arba pagal užsakymą pagamintų prekių tiekimas,
- prekių, kurios gali greitai sugesti arba greitai gesti, tiekimas,
- prekių, įdėtų į apsauginę pakuotę, kuri netinkama grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių, pristatymas, jei apsauginė pakuotė buvo pažeista po pristatymo,
- prekių, kurios dėl savo pobūdžio gali būti neatsiejamai sumaišytos su kitomis prekėmis, pristatymas po pristatymo,
- alkoholinių gėrimų, dėl kurių kainos buvo susitarta sutarties sudarymo metu, kurių pristatymas gali įvykti ne anksčiau kaip po 30 dienų ir kurių kaina priklauso nuo kainų pokyčių rinkoje, kurių prekybininkas negali kontroliuoti, pristatymas,
- skubaus remonto ar techninės priežiūros atlikimas apsilankius vartotojo patalpose, kurio vartotojas aiškiai paprašė prekiautojo; ši nuostata netaikoma sutarčiai, kurios objektas yra kitų nei remontas ar techninė priežiūra paslaugų teikimasturėjimas, ir sutarčiai, kurios dalykas yra prekių, išskyrus atsargines dalis, reikalingas remontui ar techninei priežiūrai atlikti, tiekimas, kai sutartys buvo sudarytos prekiautojo apsilankymo pas vartotoją metu ir vartotojas iš anksto neužsakė šių prekių ar paslaugų,
- garso įrašų, vaizdo įrašų, garso ir vaizdo įrašų ar programinės įrangos tiekimas apsauginėje pakuotėje, kuri buvo pažeista po pristatymo,
- periodinių leidinių, išskyrus prenumeratos sutartis, tiekimas,
- viešame aukcione įsigytos prekės,
- apgyvendinimo paslaugų, išskyrus apgyvendinimą gyvenamosiose patalpose, teikimas, prekių vežimas, automobilių nuoma, maitinimo paslaugų teikimas arba paslaugų teikimas yrapaslaugos, susijusios su laisvalaikio veikla, jei sutartyje reikalaujama, kad prekiautojas šias paslaugas suteiktų tiksliai sutartu laiku arba per tiksliai sutartą terminą,
- skaitmeninio turinio, kurį prekiautojas teikia ne materialioje laikmenoje, teikimas, jei
1. skaitmeninis turinys pradėtas tiekti; ir
2. vartotojas aiškiai sutiko, kad skaitmeninis turinys būtų pradėtas tiekti prieš pasibaigiant sutarties atsisakymo terminui, pareiškė, kad jis buvo tinkamai informuotas, jog prekiautojo išreikštas sutikimas tiekti skaitmeninį turinį yrateisę atsisakyti sutarties pradėjus tiekti skaitmeninį turinį, ir prekiautojas pateikė vartotojui vartotojo pareiškimo patvirtinimą pagal Direktyvos 95/46/EB 17 straipsnio 10 dalies a punktą. (b) punktą ir patvirtinimą apie aiškiai išreikštą vartotojo sutikimą pagal Įstatymo 17 straipsnio 10 dalies c punktą arba pagal Įstatymo Nr. 251/2012 Sb. 17 straipsnio 15 dalį, jei vartotojas juos pateikė, arba Įstatymo 17 straipsnio 13 dalies b punktą, jei vartotojas privalo sumokėti kainą pagal sutartį.
4.4. Vartotojas turi teisę atsisakyti sutarties nenurodydamas priežasties per terminą pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll 20 straipsnio 1 dalies b punktą, 2 dalies b punktą ir 3 dalį, jei vartotojas ir prekiautojas sudarė sutartį pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 19 straipsnio 1 dalies a-c arba e punktus pardavimo renginyje arba neprašyto vizito metu.
4.5. Vartotojas netenka teisės atsisakyti nuotolinės arba ne prekybai skirtose patalpose sudarytos sutarties, kai paslauga yra visiškai suteikta.kurios dalykas yra remonto atlikimas, jei vartotojas aiškiai paprašė prekiautojo apsilankyti dėl remonto atlikimo ir jei sutartis pradėta vykdyti gavus išankstinį aiškų vartotojo sutikimą.
Naudojimosi teise atsisakyti sutarties tvarka: https: //www pateiktame sutarties atsisakymo formos aplanke. lacnepostreky.sk/formularnaododstupenie taip pat pateikiama instrukcija, kaip užpildyti formą ir pristatyti ją prekiautojui, kad būtų galima pasinaudoti teise atsisakyti sutarties.
4.6. Vartotojas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas po sutarties atsisakymo pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 19 straipsnio 1 dalį, ir jei vartotojas atsisako nuotolinės sutarties, taip pat privalo padengti prekių, kurių dėl jų pobūdžio negalima grąžinti paštu, grąžinimo išlaidas,
4.7. Vartotojas neturi teisės atsisakyti sutarties, kurios dalykas yra:
- paslaugos teikimas, jei
1. paslauga buvo suteikta visa apimtimi, ir
2. paslauga buvo pradėta teikti prieš pasibaigiant sutarties atsisakymo terminui su aiškiu vartotojo sutikimu ir vartotojas pareiškė, kad jis buvo tinkamai informuotas kad davęs sutikimą jis netenka teisės atsisakyti sutarties po to, kai paslauga visiškai suteikta, jeigu vartotojas privalo sumokėti sutartyje numatytą kainą,
- produkto, kurio kaina priklauso nuo kainų pokyčių finansų rinkoje, kurių prekiautojas negali kontroliuoti ir kurie gali įvykti per sutarties atsisakymo laikotarpį, pristatymas arba pateikimas,
- prekių, pagamintų pagal vartotojo specifikacijas, arba pagal užsakymą pagamintų prekių tiekimas,
- prekių, kurios gali greitai sugesti arba greitai gesti, tiekimas,
- prekių, įdėtų į apsauginę pakuotę, kuri netinkama grąžinti dėl sveikatos ar higienos priežasčių, pristatymas, jei apsauginė pakuotė buvo pažeista po pristatymo,
- prekių, kurios dėl savo pobūdžio gali būti neatsiejamai sumaišytos su kitomis prekėmis, pristatymas po pristatymo,
- alkoholinių gėrimų, dėl kurių kainos buvo susitarta sutarties sudarymo metu, kurių pristatymas gali įvykti ne anksčiau kaip po 30 dienų ir kurių kaina priklauso nuo kainų pokyčių rinkoje, kurių prekybininkas negali kontroliuoti, pristatymas,
- skubaus remonto ar techninės priežiūros atlikimas apsilankius vartotojo patalpose, kurio vartotojas aiškiai paprašė prekiautojo; ši nuostata netaikoma sutarčiai, kurios objektas yra kitų nei remontas ar techninė priežiūra paslaugų teikimasturėjimas, ir sutarčiai, kurios dalykas yra prekių, išskyrus atsargines dalis, reikalingas remontui ar techninei priežiūrai atlikti, tiekimas, kai sutartys buvo sudarytos prekiautojo apsilankymo pas vartotoją metu ir vartotojas iš anksto neužsakė šių prekių ar paslaugų,
- garso įrašų, vaizdo įrašų, garso ir vaizdo įrašų ar programinės įrangos tiekimas apsauginėje pakuotėje, kuri buvo pažeista po pristatymo,
- periodinių leidinių, išskyrus prenumeratos sutartis, tiekimas,
- viešame aukcione įsigytos prekės,
- apgyvendinimo paslaugų, išskyrus apgyvendinimą gyvenamosiose patalpose, teikimas, prekių vežimas, automobilių nuoma, maitinimo paslaugų teikimas arba paslaugų teikimas yrapaslaugos, susijusios su laisvalaikio veikla, jei sutartyje reikalaujama, kad prekiautojas šias paslaugas suteiktų tiksliai sutartu laiku arba per tiksliai sutartą terminą,
- skaitmeninio turinio, kurį prekiautojas teikia ne materialioje laikmenoje, teikimas, jei
1. skaitmeninis turinys pradėtas tiekti; ir
2. vartotojas aiškiai sutiko, kad skaitmeninis turinys būtų pradėtas tiekti prieš pasibaigiant sutarties atsisakymo terminui, pareiškė, kad buvo tinkamai instruktuotas kad davęs sutikimą jis netenka teisės atsisakyti sutarties pradėjus tiekti skaitmeninį turinį, o prekiautojas pateikė vartotojui patvirtinimą pagal Direktyvos 2004/39/EB 17 straipsnio 1 dalies b punktą. įstatymo Nr. 108 12 punkto b papunktis arba 13 punkto b papunktis/2024 Rink. p., jei vartotojas privalo sumokėti kainą pagal sutartį.
4.8 Minimali vartotojo prievolės trukmė: iki produkto priėmimo momento.
4.8.1. Vartotojas privalo priimti sutarties objektą asmeniškai, skaitmeninių produktų atveju - nurodytu elektroniniu adresu, arba per įgaliotą asmenį pristatymo metu, dėl kurio su juo iš anksto susitarta. Šis įsipareigojimas galioja iki sutarties dalyko priėmimo momento.
4.8.2. Vartotojas privalo sumokėti už sutarties dalyką. Šios prievolės trukmė - ne vėliau kaip sutarties objekto pristatymo metu.
4.9. Pranešimas apie vartotojo pareigą sumokėti avansą arba pateikti kitą finansinį užstatą: Jei prekiautojas prašo vartotojo sumokėti avansą arba pateikti kitą finansinį užstatą, motyvuodamas tuo, kad vartotojo prašymu sutarties objektą reikia pakeisti, suteikti kitokias savybes, nei nurodyta siūlantsiūlomą produktą, pagaminti pagal vartotojo reikalavimus, vartotojas privalo sumokėti avansą arba pateikti kitą finansinį užstatąužstatą, kurio dydis nustatomas abipusiu susitarimu, į šių sąlygų 1 straipsnyje nurodytą prekiautojo sąskaitą.
4.10. Nurodymai, kaip pasinaudoti vartotojo teise atsisakyti nuotolinės sutarties ir sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose, pateikiama nuorodoje: https://www.lacnepostreky.sk/poucenie
4.11 Pirmiau nurodyta informacija yra neatskiriama nuotolinės sutarties arba sutarties, sudarytos ne prekybai skirtose patalpose, dalis ir gali būti keičiama tik abiejų šalių aiškiu sutikimu.
4.12 Prekiautojas užtikrina, kad internetinėje sąsajoje ne vėliau kaip vartotojo užsakymo kūrimo proceso pradžioje būtų pažymėta aiški ir įskaitoma informacijainformacija apie bet kokius produkto pristatymo ar teikimo apribojimus ir informacija apie mokėjimo būdus, kuriuos vartotojas gali naudoti kainai sumokėti.
4.13. Elektroninėmis priemonėmis sudarytoje nuotolinėje sutartyje prekiautojas prieš pat vartotojui išsiunčiant užsakymą aiškiai, nedviprasmiškai ir suprantamai nurodo informaciją pagal
- § 5 straipsnio 1 dalies a punktą: pagrindinės produkto savybės, kiek tai atitinka produkto rūšį ir pobūdį, pateikiamos raštu apie kiekvieną siūlomą produktą,
- § Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 5 skirsnio 1 dalies d punktas: prie kiekvieno siūlomo produkto nurodoma produkto pardavimo kaina (PC). Jeigu dėl produkto pobūdžio pardavimo kainos iš anksto nustatyti neįmanoma, pardavimo kaina apskaičiuojama taip: PC = (prekiautojo išlaidos produktui įsigyti arba pagaminti + prekiautojo komercinė marža) x PVM pagal teisės aktuose nustatytą tarifą.
- Transporto, pristatymo, pašto ir kitos išlaidos bei mokesčiai nurodyti pristatymo sąlygose.
- pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 5 straipsnio 1 dalies i punktą sutarties trukmė yra: iki sutarties objekto garantinio laikotarpio pabaigos, jei sutartis sudaryta konkrečiam laikotarpiui.
4.14. Prekiautojas užtikrina, kad vartotojas, pateikdamas užsakymą, aiškiai patvirtintų, jog buvo informuotas apie pareigą sumokėti kainą. Norėdamas išsiųsti užsakymą, vartotojas "užsakymo siuntimo / patvirtinimo" etape turi paspausti mygtuką "užsakymas su mokėjimo prievole", kuriame aiškiai nurodoma, kad užsakymo siuntimas reiškia vartotojo įsipareigojimą sumokėti kainą.
4.15 Į bendrą kainą gali būti įtrauktos papildomos išlaidos ir mokesčiai, jei jų negalima nustatyti iš anksto.
4.16 Vartotojas padengia prekių grąžinimo išlaidas po sutarties atsisakymo pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 19 straipsnio 1 dalį, o jei vartotojas atsisako nuotolinės sutarties, taip pat prekių, kurių dėl jų pobūdžio negalima grąžinti paštu, grąžinimo išlaidas.
4.17 Vartotojas taip pat gali atsisakyti nuotolinės sutarties arba sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose, kurios dalykas yra prekių pristatymas, neprasidėjus sutarties atsisakymo terminui.
4.18. Vartotojas gali pasinaudoti teise atsisakyti nuotolinės sutarties arba sutarties, sudarytos ne prekiautojo patalpose, popierine forma arba įrašo kitoje patvariojoje laikmenoje forma, o jeigu sutartis buvo sudaryta prekiautojo patalpose, vartotojas gali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties prekiautojo patalpose popierine forma arba įrašo kitoje patvariojoje laikmenoje forma ir jeigu sutartis buvo sudaryta prekiautojo patalpose.vartotojo teisei atsisakyti sutarties įgyvendinti pakanka bet kokio nedviprasmiškai suformuluoto vartotojo pareiškimo, kuriuo išreiškiamas vartotojo pageidavimas atsisakyti sutarties (toliau - pranešimas apie sutarties atsisakymą). Vartotojas gali naudoti pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, pateiktą Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 2 priede.
4.19 Laikoma, kad Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 20 straipsnio 1-3 dalyse numatyto sutarties atsisakymo termino buvo laikomasi, jeigu vartotojas pranešimą apie sutarties atsisakymą išsiunčia prekiautojui ne vėliau kaip paskutinę termino dieną.
4.20. Kilus abejonių dėl pristatymo, laikoma, kad vartotojo išsiųstas pranešimas apie sutarties atsisakymą buvo pristatytas pasibaigus terminui, kurį pagrįstai naudojopristatymo būdo, jeigu vartotojas gali įrodyti, kad pranešimas apie sutarties atsisakymą buvo išsiųstas adresu, kurį prekiautojas pranešė vartotojui pagal Direktyvos 2004/83/EB 5 straipsnio 1 dalies a punktą, ir kad pranešimas apie sutarties atsisakymą buvo išsiųstas adresu, kurį prekiautojas pranešė vartotojui pagal Direktyvos 2004/83/EB 5 straipsnio 1 dalį. įstatymo Nr. 108 1 dalies b punktą arba 15 straipsnio 1 dalies a-c punktus/2024 Coll. arba kitu adresu, kurį prekiautojas pranešė vartotojui po sutarties sudarymo. Pranešimas apie sutarties atsisakymą laikomas įteiktu jo išsiuntimo prekiautojui pirmame sakinyje nurodytu adresu dieną, jeigu paštupašto siunta su pranešimu apie sutarties atsisakymą negali būti įteikta prekiautojui dėl priežasčių, nurodytų 34 straipsnio 2 dalyje.3 įstatymo Nr. 324/2011 Coll. dėl pašto paslaugų su pakeitimais, padarytais Įstatymu Nr. 324/2011 Coll. dėl pašto paslaugų su pakeitimais, padarytais Įstatymu Nr. 324/2011 Coll. dėl pašto paslaugų su pakeitimais, padarytais Įstatymu Nr. 324/2011 Coll. dėl pašto paslaugų. taisyklės.
4.21 Prekiautojas privalo pateikti vartotojui patvirtinimą apie pranešimo apie sutarties atsisakymą įteikimą patvariojoje laikmenoje iš karto po pranešimo apie sutarties atsisakymą įteikimo.laikmeną, jei vartotojas atsisakė sutarties naudodamasis specialia sutarties atsisakymo funkcija arba forma, esančia prekiautojo internetinėje sąsajoje.
4.22. Vartotojas gali atsisakyti sutarties tik dėl konkretaus produkto ar produktų, kai prekiautojas pagal nuotolinės prekybos sutartį arba sutartį, sudarytą ne prekiautojo patalpose, tiekė ar teikė daugiau nei vieną produktą.
4.23 Nuotolinės sutarties arba ne prekybai skirtose patalpose sudarytos sutarties atsisakymo pasekmės taip pat taikomos bet kuriai sutarčiai, kurios vartotojas atsisakė; tai netaikoma, jei šalys aiškiai susitaria dėl papildomos sutarties galiojimo tęsimo.
4.24 Papildoma sutartis, kaip nurodyta pirmiau minėtoje dalyje, - tai bet kokia sutartis dėl papildomo produkto tiekimo ar teikimo, kuri yra susijusi su nuotolinės sutarties arba sutarties, sudarytos ne prekiautojo patalpose, dalyku, neatsižvelgiant į tai, ar produktą tiekia arba teikia prekiautojas, ar kitas asmuo, susitaręs su prekiautoju.
4.25 Prekiautojas ar kitas asmuo, nutraukdamas papildomą sutartį pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 20 straipsnio 11 dalį, gali reikalauti iš vartotojo tik išlaidų atlyginimo pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 21 straipsnio 3 ir 5 dalis ir 22 straipsnio 3 dalį.
4.26. Įrodinėjimo našta dėl pasinaudojimo teise atsisakyti sutarties tenka vartotojui.
5. Nurodymai dėl vartotojo teisės atsisakyti nuotolinės sutarties ir sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose, įgyvendinimo
5.1. Teisė atsisakyti sutarties
5.1.1. Vartotojas turi teisę atsisakyti šios sutarties nenurodydamas priežasties per 14 dienų nuo tos dienos, kai vartotojas gavo produktą, pagal Įstatymo Nr. 108 20 straipsnio 4 dalį1.2. /Produktą laikoma, kad vartotojas jį perėmė nuo to momento, kai vartotojas arba vartotojo nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją, perima visas užsakyto produkto dalis, arba jei
- vartotojo vienu užsakymu užsakyti produktai pristatomi atskirai - paskutinio pristatyto produkto priėmimo momentu,
- pristatomas produktas, sudarytas iš kelių dalių ar gabalų, paskutinės dalies ar gabalo pristatymo momentu,
- produktas pristatomas pakartotinai per tam tikrą laikotarpį, gavus pirmąjį produktą.
5.1.2. Atsisakymo nuo sutarties terminas baigiasi praėjus 14 dienų nuo tos dienos, kai vartotojas arba vartotojo nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją, priima prekes.
5.1.3. Naudodamasis teise atsisakyti sutarties, vartotojas informuoja prekiautoją apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties nedviprasmišku pareiškimu (pvz., laišku, išsiųstu paštu arba elektroniniu paštu) šiuo adresu: Lacnepostreky s.r.o., Malokrasňanská 10137/8, 831 54 Bratislava, asmens kodas: 51 474 751, tel.: +421 915 420 295, el. paštas: kontakt@lacnepostreky.sk
Šiam tikslui vartotojas taip pat gali naudoti įteiktą arba atsiųstą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, tačiau ja naudotis neprivaloma.
5.1.4. Jei vartotojas pageidauja, jis gali užpildyti ir išsiųsti pavyzdinę sutarties atsisakymo formą arba bet kurią kitą kitą nedviprasmišką pareiškimą dėl sutarties atsisakymo taip pat elektroniniu būdu per prekiautojo interneto svetainę: www.jei vartotojas pasinaudoja šia galimybe, atsisakymo gavimas vartotojui bus nedelsiant patvirtintas patvariojoje laikmenoje (pvz., elektroniniu paštu).
5.1.5. Sutarties atsisakymo terminas išsaugomas, jei vartotojas išsiunčia pranešimą apie pasinaudojimą teise atsisakyti sutarties nepasibaigus sutarties atsisakymo terminui.
5.2. Vartotojo teisės ir pareigos atsisakius nuotolinės sutarties ir sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose
5.2.1. Per 14 dienų nuo nuotolinės sutarties arba sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose, atsisakymo dienos pagal Įstatymo Nr. 108 19 straipsnio 1 dalį/2024 Coll. išsiųsti prekes atgal arba perduoti jas prekiautojui arba prekiautojo paskirtam asmeniui, kad šis atsiimtų prekes; tai netaikoma, jei prekiautojas siūlo atsiimti prekes asmeniškai arba per prekiautojo paskirtą asmenį. Laikoma, kad pirmame sakinyje nurodyto termino buvo laikomasi, jeigu vartotojas išsiunčia prekes prekiautojui ne vėliau kaip paskutinę termino dieną.
5.2.2. Vartotojas turi teisę atsisakyti grąžinti prekes, įsigytas pagal sutartį, sudarytą neprašytame apsilankyme, pardavimo renginyje ar su juo susijusiame renginyje, tol, kol prekiautojas negrąžins vartotojui sumokėtos kainos.
5.2.3. Nuotolinės sutarties arba sutarties, sudarytos ne prekiautojo patalpose, atsisakymas pagal Įstatymo Nr. 108 19 straipsnio 1 dalį/2024 Coll. vartotojas padengia tik prekių grąžinimo prekiautojui arba prekiautojo paskirtam asmeniui, kuris turi priimti prekes, išlaidas; tai netaikomajeigu prekiautojas sutiko pats padengti išlaidas arba jeigu prekiautojas neįvykdė informavimo pareigos pagal 15 straipsnio 2 dalį. įstatymo Nr. 108 108(1)(g)/2024 Coll.
5.2.4. Vartotojas atsako už bet kokį prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl prekių tvarkymo, kuris viršija tvarkymą, būtiną prekių savybėms ir funkcionalumui nustatyti.
5.2.5. Vartotojas privalo sumokėti prekiautojui kainą už faktiškai suteiktas paslaugas iki pranešimo apie sutarties atsisakymą įteikimo dienos, jeigu vartotojas, vadovaudamasis Įstatymo Nr. 108/2024 19 straipsnio 1 dalimi/2024 Coll. atsisako nuotolinės sutarties arba sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose, kurios dalykas yra paslaugos teikimas, pristatovandens, kuris nėra skirtas parduoti ribotu kiekiu arba tam tikru kiekiu, tiekimas arba šilumos tiekimas, ir prieš pradėdamas vykdyti veiklą davė aiškų sutikimą pagal Įstatymo dėl vandens tiekimo 17 straipsnio 1 dalies a punktą. įstatymo 108 straipsnio 10 dalies c punktas/Faktiškai suteiktų paslaugų kaina apskaičiuojama proporcingai pagal visą sutartyje sutartą kainą.
5.2.6. Vartotojas naudojasi teise atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties arba sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose, pagal Įstatymo Nr. 108 19 straipsnio 1 dalį108/2024 Coll. neprisiima jokių kitų įsipareigojimų ar išlaidų, išskyrus įsipareigojimus pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 21 straipsnio 1, 3-5 dalis ir įsipareigojimą sumokėti papildomas išlaidas pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 22 straipsnio 3 dalį.
5.prekiautojo teisės ir pareigos vartotojui atsisakius nuotolinės sutarties
ir sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose
5.3.1. Prekiautojas per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos grąžina vartotojui visus iš jo gautus mokėjimus pagal arbaryšium su nuotolinės prekybos sutartimi, sutartimi, sudaryta ne prekybai skirtose patalpose, arba papildoma sutartimi, įskaitant transporto, pristatymo, pašto ir kitas išlaidas bei mokesčius.
5.3.2. Prekiautojas privalo grąžinti vartotojui visus mokėjimus pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 22 straipsnio 1 dalį. kiek tai atitinka sutarties atsisakymą, išskyrus atvejus, kai vartotojas atsisakė visos nuotolinės sutarties arba visos sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose. Prekiautojas negali reikalauti iš vartotojo papildomų išlaidų už transportavimą, pristatymą, pašto išlaidas ir kitas išlaidas bei mokesčius.
5.3.3. Prekiautojas neprivalo mokėti papildomų išlaidų vartotojui, jei vartotojas aiškiai pasirinko kitą nei pigiausias įprastas prekiautojo siūlomas pristatymo būdas. Papildomos išlaidos reiškia skirtumą tarp vartotojo pasirinkto pristatymo būdo ir prekybininko siūlomo pigiausio įprasto pristatymo būdo kainos.
5.3.4. Prekiautojas negali reikalauti iš vartotojo padengti išlaidų už
a) paslaugos suteikimo, vandens, kuris nėra skirtas parduoti ribotu kiekiu arba nustatytu kiekiu, tiekimo arba šilumos tiekimo nutraukimo laikotarpiu pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 20 straipsnio 1-3 dalis, nepriklausomai nuo suteiktų paslaugų apimties, jei
1. prekiautojas nepateikė vartotojui informacijos pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Rink. 15 straipsnio 1 dalies f arba h punktą; arba
2. vartotojas nedavė prekiautojui aiškaus sutikimo pradėti teikti paslaugą arba tiekti vandenį ar šilumą pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 17 straipsnio 10 dalies c punktą.
(b) prekiautojo pateikto skaitmeninio turinio, pateikto ne materialioje laikmenoje, visiškas arba dalinis pristatymas, jei
1. vartotojas nedavė prekiautojui aiškaus sutikimo pradėti tiekti skaitmeninį turinį pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 17 straipsnio 10 dalies c punktą.
2. vartotojas nepranešė, kad jis buvo tinkamai informuotas, jog jis netenka teisės atsisakyti sutarties duodamas sutikimą pagal pirmąjį punktą; arba
3. prekiautojas nepateikė vartotojui patvirtinimo pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 17 straipsnio 12 dalies b punktą arba 13 dalies b punktą.
5.3.5. Prekiautojas neprivalo grąžinti vartotojui sumokėtų sumų, kai atsisakoma nuotolinės sutarties arba sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose, kurios dalykas yra prekių pristatymas, pagal Įstatymo Nr. 108/2424 22 straipsnio 1 dalį/2024 Coll. prieš pristatant jam prekes arba kol vartotojas neįrodo, kad prekės buvo išsiųstos atgal prekiautojui, išskyrus atvejus, kai prekiautojas siūlo atsiimti prekes asmeniškai arba per jo nurodytą asmenį.
5.3.6. Prekiautojas privalo grąžinti vartotojui įmokas pagal Įstatymo Nr. 108/2020 22 straipsnio 1 dalį/2024 Coll. tokiu pačiu būdu, kokiu vartotojas juos mokėjo; tai nepažeidžia prekiautojo teisės susitartiteisę susitarti su vartotoju dėl kito grąžinimo būdo, su sąlyga, kad iš vartotojo nebus imami jokie su grąžinimu susiję mokesčiai.
5.3.7. Prekiautojas privalo savo sąskaita organizuoti prekių atsiėmimą per Įstatymo Nr. 108 22 straipsnio 1 dalyje nustatytą terminą/2024 Coll. jeigu pagal sutartį, sudarytą ne prekiautojo patalpose, prekės buvo pristatytos į vartotojo namus sutarties sudarymo metu ir, atsižvelgiant į prekių pobūdį, prekių neįmanoma išsiųsti atgal prekiautojui paštu.
5.3.8. Vienašalis prekiautojo ir vartotojo reikalavimų, kylančių dėl sutarties atsisakymo, įskaitymas pagal Įstatymo Nr. 108/2024 Coll. 19 straipsnio 1 dalį pagal šį įstatymą yra neleistinas.
5.3.9. Sutarties, sudarytos nuotoliniu būdu, arba sutarties, sudarytos ne prekiautojo verslo patalpose, kurios dalykas yra skaitmeninis turinys arba skaitmeninė paslauga, atsisakymui taikoma § 852m straipsnio 2 dalis. civilinio kodekso 3, 5-8 straipsniai.
6. Sutarties dalykas
6.sutarties dalykas yra tik pirkimo sutartyje - užsakyme aiškiai nurodytos prekės. Prekybininko interneto svetainėje pateikti prekių kiekiai, matmenys, charakteristikos, kainos ir kiti duomenys yra privalomi.
6.2:
- prekė yra be defektų, atitinka specifikaciją arba įprastas tos rūšies prekėms savybes,
- gaminys atitinka Slovakijos Respublikoje galiojančius standartus, taisykles ir reglamentus.
6.3 Reikalavimai parduodamam produktui
6.3.1. Parduodamas gaminys pagal kategoriją turi atitikti toliau nurodytus reikalavimus:
- atitinka sutartyje apibrėžtą aprašymą, tipą, kiekį ir kokybę,
- jis tinka konkrečiai paskirčiai, su kuria pirkėjas susipažino ne vėliau kaip sutarties sudarymo metu,
- jis pasižymi gebėjimu atlikti sutartyje apibrėžtas funkcijas, susijusias su jo paskirtimi,
- pasižymi gebėjimu, kaip apibrėžta sutartyje, veikti su technine ar programine įranga, su kuria paprastai naudojamas tos pačios rūšies daiktas, be būtinybės keisti parduotą daiktą, techninę ar programinę įrangą ("suderinamumas") ir sutartyje apibrėžtas gebėjimas veikti su kitokia technine ar programine įranga, nei ta, su kuria paprastai naudojamas tos pačios rūšies gaminys ("sąveika"),
- pasižymi kitomis sutartyje apibrėžtomis savybėmis,
- tiekiamas su visais sutartyje apibrėžtais priedais,
- tiekiamas su naudojimo instrukcijomis, įskaitant surinkimo ir montavimo instrukcijas, kaip apibrėžta sutartyje; ir
- jei prekė yra skaitmeninė prekė, ji tiekiama su atnaujinimais, kaip apibrėžta sutartyje, ir su bendraisiais reikalavimais, jei:
(1) jis tinka visiems tikslams, kuriems paprastai naudojamas tos pačios rūšies daiktas, visų pirma atsižvelgiant į darbąteisės aktus, techninius standartus ar elgesio kodeksus, taikomus atitinkamame sektoriuje, jei techniniai standartai nėra parengti,
(2) jis atitinka pavyzdžio ar modelio, kurį pardavėjas pateikė pirkėjui prieš sudarant sutartį, aprašymą ir kokybę,
(3) jis tiekiamas su priedais, pakuote ir instrukcijomis, įskaitant surinkimo ir montavimo instrukcijas, kurių pirkėjas gali pagrįstai tikėtis; ir
4) jis pristatomas toks kiekis, kokybė ir savybės, įskaitant funkcionalumą, suderinamumą, saugą ir gebėjimą išlaikyti savo funkcionalumą bei veikimą ("ilgaamžiškumas") esant įprastam naudojimui, kaip kurios yra įprastos tos pačios rūšies gaminiui ir kurių pirkėjas gali pagrįstai tikėtis, atsižvelgdamas į parduodamo gaminio pobūdį ir į visus viešus skelbimuspardavėjo ar bet kurio kito toje pačioje tiekimo grandinėje dalyvaujančio asmens, įskaitant gamintoją, arba jo vardu, ypač reklamuojant prekę arba nurodant ją etiketėje; gamintoju laikomas prekės gamintojas, prekės importuotojas į Europos rinkąsąjungos rinkoje iš trečiosios šalies arba bet kuris kitas asmuo, kuris save identifikuoja kaip gamintoją, prie gaminio pritvirtindamas savo pavadinimą, prekių ženklą ar kitą skiriamąjį ženklą.
6.3.2. Pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. civilinio kodekso su pakeitimais 2 straipsnį prekė neprivalo atitikti bendrųjų reikalavimų, jeigu prekiautojas, sudarydamas sutartį, išreiškiaprekybininkas žodžiu informavo pirkėją, kad tam tikra gaminio savybė neatitinka bendrųjų reikalavimų, o pirkėjas aiškiai ir konkrečiai sutiko su neatitikimu.
7. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo būdas
7.1. Sutartis sudaroma po to, kai prekiautojas sutartu elektroniniu ryšiu privalomai priima pirkėjo užsakymą ir prekiautojas patvirtinaprekybininko užsakymo priėmimą pirkėjui, prieš tai pirkėjui priėmus užsakymą, vadinamą "užsakymo patvirtinimu".
7.2. Privalomame užsakymo priėmime nurodomas produkto, kurio pardavimas yra pirkimo-pardavimo sutarties dalykas, pavadinimas ir specifikacija, produkto kainagaminio pristatymo vietos pavadinimas ir duomenys apie gaminio pristatymo vietą, taip pat duomenys apie gaminio pristatymo į sutartą pristatymo vietą kainą, sąlygas, būdą ir datą arba kiti duomenys.
8.Pristatymo ir mokėjimo sąlygos
8.1 Produkto pristatymo mokesčiai yra tokie:
- DPD / GLS / "Packeta" / SPS kurjeris Pakuotės svoris iki 5 kg imtinai: 3,49 EUR
- DPD / GLS / Packeta / SPS Courier, kai pakuotės svoris nuo 5,01 kg iki 10 kg imtinai: 3,99 EUR.
- DPD / GLS / Packeta / SPS kurjeris, jei siuntos svoris nuo 10,01 kg iki 20 kg imtinai: 4,50 EUR
- DPD / GLS / Packeta / SPS kurjeris, jei siuntos svoris nuo 20,01 kg iki 30 kg imtinai: 4,99 EUR
- DPD / GLS / Packeta / SPS kurjeris, jei siuntos svoris nuo 30,01 kg iki 56 kg imtinai: 9,99 EUR
- DPD / "Packeta" kurjerių siuntos, kurios svoris yra iki 84 kg imtinai, kaina: 12,99 EUR.
- DPD / Packeta Kurjeris Kurjeris, kai siuntinio svoris nuo 84,01 kg iki 112 kg imtinai: 17,99 EUR
- DPD Kurjeris / Packeta Kurjeris, kai siuntos svoris nuo 112,01 kg iki 140 kg imtinai: 21,99 EUR
- DPD Kurjeris / Packeta Kurjeris, kai siuntos svoris nuo 140,01 kg iki 168 kg imtinai: 25,99 EUR
- DPD Kurjeris / Packeta Kurjeris, kai siuntos svoris nuo 168,01 kg iki 196 kg imtinai: 30,99 EUR
- DPD Kurjeris / Packeta Kurjeris, kai siuntos svoris nuo 196,01 kg iki 224 kg imtinai: 35,29 EUR
- DPD Kurjeris / Packeta Kurjeris, kai siuntos svoris nuo 224,01 kg iki 700 kg imtinai: 43,00 EUR
- DPD Kurjeris / Packeta Kurjeris, kai siuntos svoris nuo 700,01 kg iki 1400 kg imtinai: 86,00 EUR
- Siuntinių pristatymo paslauga, kai siuntinio svoris iki 5 kg imtinai: 2,49 EUR
- Siuntinių pristatymo paslauga, kai siuntinio svoris nuo 5 kg iki 14 kg imtinai: 3,59 EUR
- Per DPD pasiuntinių tarnybą, kai siuntinio svoris iki 5 kg imtinai: 2,99 EUR
- Per DPD kurjerį, kai siuntinio svoris nuo 5 kg iki 19 kg imtinai: 3,49 EUR.
- Asmeninis atsiėmimas (atsiėmimo vieta: Brnianska 2343, 911 05 Trenčín), be svorio apribojimo:0,00 EUR
8.2 Šie mokesčiai automatiškai pridedami patvirtinus užsakymą, be to, pirkėjas juos aiškiai mato užsakymų sąraše / apžvalgoje prieš išsiunčiant užsakymą.
8.3 Produkto pristatymo kaina galioja Slovakijos Respublikos teritorijoje. Siunčiant į užsienį, pristatymo išlaidos apskaičiuojamos individualiai, remiantis sutartimi dėl pristatymo už Slovakijos Respublikos teritorijos ribų kainos.
8.4 Pirkėjas privalo sumokėti Pardavėjui pirkimo sutartyje sutartą gaminio kainą pirkimo sutarties sudarymo metu, įskaitant prekių pristatymo išlaidas pagal Įstatymą Nr. 18/1996 Coll. su pakeitimais:
- grynaisiais pinigais tiesiogiai kurjeriui,
- banko pavedimu į pardavėjo sąskaitą,
- internetine mokėjimo kortele,
- asmeniškai grynaisiais pinigais, kredito kortele,
- per VIAMO (gavėjo telefono numeriu 0907 984 566.
8.5 Jei Pirkėjas sumoka Pardavėjui pirkimo kainą bankiniu pavedimu, mokėjimo diena laikoma ta diena, kai visa pirkimo kaina buvo įskaityta į Pardavėjo IBAN sąskaitą: SK32 8330 0000 0025 0142 1355, VS: užsakymo Nr.
8.6. Pirkėjas privalo sumokėti Pardavėjui sutarto produkto pirkimo kainą per pirkimo sutartyje nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip gavęs produktą.
8.7 Pirkimo kaina laikoma sumokėta, kai visa pirkimo kaina įskaitoma į pardavėjo sąskaitą, jei mokama banko pavedimu į pardavėjo sąskaitą, arba sumokama grynaisiais pinigais kurjeriui.
8.8 Tuo atveju, kai pirkėjas sumoka prekybininkui pirkimo sutartyje sutartą produkto pirkimo kainą, pirkėjas atsako užpirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties ir reikalauti grąžinti pirkimo kainą tik pagal galiojančius Slovakijos įstatymus.
8.9 Jei pirkėjas nesumoka prekybininkui visos pirkimo kainos priimdamas gaminį, šalys susitaria, kad prekybininkas turi teisęprekybininkas turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties ir reikalauti iš pirkėjo kompensuoti išlaidas, patirtas užsakant ir pristatant neapmokėtą produktą.
8.10. Išvežimo išlaidos nėra įskaičiuotos į gaminio pirkimo kainą ir prekybininkas neprivalo teikti šių paslaugų pirkėjui.
8.11 Prekiautojo interneto svetainėje nurodytos produktų kainos galioja produkto užsakymo metu. Prekiautojo spausdintame kainoraštyje nurodytos kainos galioja iki naujo kainoraščio išleidimo.
8.12 Prekybininkas pasilieka produkto nuosavybės teisę, kol bus sumokėta visa pirkimo kaina.
8.13 Prekybininko ir pirkėjo pirkimo sutarties pagrindu išduotas pirkimo įrodymas taip pat yra mokestinis dokumentas.
8.14 Pirkėjui priimti produktą iš esmės galima tik visiškai už jį sumokėjus, nebent susitarta kitaip.
8.15 Prie produkto kainos pridedama produkto transportavimo kaina, kaip nurodyta 8 straipsnyje.
8.16 Produktai parduodami pagal prekybininko elektroninės prekybos svetainėje rodomus pavyzdžius, katalogus ar pavyzdžių knygas.
8.17 Jei prekiautojas ir vartotojas nesusitarė kitaip, prekiautojas įsipareigoja pristatyti arba pateikti produktą vartotojui per 30 dienų nuo užsakymo patvirtinimo.
8.18 Pirkėjas priima gaminį toje vietoje, kuri nurodyta prekiautojo patvirtinime apie pirkėjo užsakymo priėmimą.
8.19. Produkto pristatymo vieta yra vieta, nurodyta pardavėjo užsakymo priėmime, jeigu šalys pirkimo-pardavimo sutartyje nesusitaria kitaip.
8.20 Kai prekiautojas pristato produktą pirkėjui pirkėjo pirkimo sutartyje nurodytoje vietoje, pirkėjas priima produktą asmeniškai arba pasirūpina, kadkad produktą perimtų asmuo, kurį jis įgalioja jam nedalyvaujant perimti pirkimo-pardavimo sutartyje nurodytą produktą ir pasirašyti pristatymo ir perdavimo protokolą. Trečiasis asmuo, įgaliotas priimti pirkimo-pardavimo sutartyje nurodytą produktą, pateikia prekiautojui (arba kurjeriui) pirkimo-pardavimo sutarties originalą arba kopiją, apmokėjimo už produktą įrodymą (jei apmokėjimas buvo atliktas iki produkto pristatymo) ir raštišką įgaliojimą. Jei dėl pirkėjo neatvykimo į pirkimo-pardavimo sutartyje nurodytą vietą būtina pakartoti prekių pristatymą, visivisas dėl to patirtas išlaidas padengia Pirkėjas, visų pirma dėl pakartotinio gaminio pristatymo į pirkimo sutartyje nurodytą vietą.gaminys laikomas pristatytu tuo momentu, kai jis pristatomas privalomame užsakymo priėmime nurodytu adresu ir atitinkamai priimamas tuo momentu, kai Pirkėjas fiziškai gauna gaminį. pirkėjo įgaliotam atstovui arba atsisakius priimti gaminį, ką vežėjas nurodo pristatymo ir perdavimo protokole.
9. Nuosavybės teisės į prekę įgijimas ir žalos rizikos perleidimas
Nuosavybės teisė į parduodamą gaminį ir gaminio atsitiktinio sunaikinimo, atsitiktinio sugedimo ir praradimo rizika pereina pirkėjui nuo pristatymo momento.
10.autorinės teisės
Autorių teises reglamentuoja Autorių teisių įstatymas Nr. 185/2015 Coll. dėl autorių teisių su pakeitimais.
11. Atsakomybė už defektus
11.1 Parduodamo produkto defektai
Parduotas produktas yra su trūkumais, jei jis neatitinka reikalavimų pagal Civilinio kodekso 615 straipsnį su pakeitimais. reglamentus, arba jei jo naudoti neleidžia ar riboja trečiosios šalies teisės, įskaitant intelektinės nuosavybės teises.
11.2 Atsakomybė už defektus
11.2.1. Prekiautojas atsako už bet kokius pristatymo metu parduoto produkto defektus, kurie išryškėja per dvejus metus nuo produkto pristatymo.
11.2.2 Jei pirkimo objektas yra produktas su skaitmeniniais elementais, kai skaitmeninis turinys turi būti tiekiamas arba skaitmeninė paslauga turi būti teikiama nepertraukiamai sutartą laikotarpį, prekiautojas atsako už bet kokį skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos trūkumą, kuris atsiranda ar pasireiškia per visą sutartą laikotarpį, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės su skaitmeniniais elementais pristatymo.
11.2.3. Naudoto produkto atveju šalys susitaria dėl trumpesnio prekiautojo atsakomybės laikotarpio. Prekiautojo atsakomybė yra vieneri metai ir viena diena nuo produkto pristatymo.
11.2.4. Prekiautojas atsako už defektą, atsiradusį dėl netinkamo gaminio, skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos surinkimo ar įdiegimo, jei
a) surinkimas ar įdiegimas buvo pirkimo-pardavimo sutarties dalis ir jį atliko prekiautojas arba už jį buvo atsakingas prekiautojas; arba
(b) surinkimą ar įdiegimą, kurį turėjo atlikti pirkėjas, pirkėjas atliko neteisingai dėl defektų, atsiradusių dėlprekiautojo arba skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos teikėjo pateiktų surinkimo ar diegimo instrukcijų.
11.2.5. Prekybininkas neatsako už produkto su skaitmeniniais elementais defektą, kuris atsirado tik dėl to, kad nebuvo įdiegtas atnaujinimas pagal Civilinio kodekso 617 straipsnio 3 dalį su pakeitimais. nuostatas, jei Pirkėjas neįdiegė atnaujinimo per protingą laikotarpį po jo pristatymo ir
(a) prekiautojas informavo pirkėją apie galimybę įsigyti atnaujinimą ir jo neįdiegimo pasekmes ir
(b) Pirkėjas neįdiegė arba neteisingai įdiegė atnaujinimą ne dėl pateiktų diegimo instrukcijų trūkumų.
11.3. Įrodinėjimo pareiga
11.3.1. Jei defektas paaiškėja nepasibaigus terminui pagal Civilinio kodekso 619 straipsnio 1-3 dalis. civilinio kodekso, su pakeitimais. nuostatas, laikoma, kad defektas buvo jau pristatymo metu. Ši prezumpcija netaikoma, jei įrodoma priešingai arba jei ši prezumpcija nesuderinama su gaminio ar defekto pobūdžiu.
11.3.2. Jei pirkimo objektas yra produktas su skaitmeniniais elementais, kai skaitmeninis turinys turi būti tiekiamas arba skaitmeninė paslauga turi būti teikiama nepertraukiamai sutartą laikotarpį, komercinėprivalo įrodyti, kad jis tiekė skaitmeninį turinį arba teikė skaitmeninę paslaugą be trūkumų visą 619 straipsnio 1 dalyje nurodytą laikotarpį. 2. Civilinio kodekso su pakeitimais. taisyklės.
11.4 Teisės pagal atsakomybę už trūkumus
11.4.1. Jei prekiautojas atsako už parduoto produkto defektą, pirkėjas turi teisę prieš prekiautoją reikalauti, kad defektas būtų pašalintas jį pataisant arba pakeičiant (Civilinio kodekso su pakeitimais 623 straipsnis). taisyklės), teisę į pagrįstą pirkimo kainos nuolaidą arba teisę atsisakyti pirkimo sutarties (Civilinio kodekso su pakeitimais 624 straipsnis), teisę į pagrįstą pirkimo kainos nuolaidą arba teisę atsisakyti pirkimo sutarties (Civilinio kodekso su pakeitimais 624 straipsnis), teisę į pagrįstą pirkimo kainos nuolaidą arba teisę atsisakyti pirkimo sutarties (Civilinio kodekso su pakeitimais 624 straipsnis). taisyklės).
11.4.2. Pirkėjas gali atsisakyti sumokėti pirkimo kainą ar bet kurią jos dalį tol, kol prekiautojas neįvykdys įsipareigojimų, kylančių išatsakomybės už defektus, išskyrus atvejus, kai pirkėjas yra uždelsęs sumokėti pirkimo kainą ar jos dalį tuo metu, kai teigiama, kad yra defektų. Pirkėjas be nepagrįsto delsimo sumoka pirkimo kainą po to, kai prekiautojas įvykdo savo įsipareigojimus.
11.4.3. Pirkėjas gali pasinaudoti teisėmis, susijusiomis su atsakomybe už defektus, įskaitant teisę atsisakyti sumokėti pirkimo kainą ar jos dalį, kol prekiautojas neįvykdys įsipareigojimų, kylančių iš iš atsakomybės už defektus, išskyrus atvejus, kai pirkėjas defekto atsiradimo metu yra nesumokėjęs pirkimo kainos ar jos dalies, tik tuo atveju, jeigu pirkėjas pareiškė apie defektą per du mėnesius nuo defekto nustatymo, bet ne vėliau kaip iki termino pabaigos pagal 619 straipsnio 1 dalį. 1-3 Civilinio kodekso su pakeitimais. taisyklės. Civilinio kodekso 509 straipsnio nuostatos netaikomos. Kodekso su pakeitimais. taikomos vienodai.
11.4.4. Atsakomybės už defektus taikymas nepanaikina pirkėjo teisės į nuostolių, atsiradusių dėl defektų, atlyginimą.
11.5 Pareiškimas dėl defekto
11.5.5.1. Prieštaravimus dėl defekto bet kurioje prekiautojo patalpoje gali pareikšti kitas asmuo, apie kurį prekiautojas informavo pirkėją prieš sudarant sutartį arba prieš išsiunčiant užsakymą.arba nuotolinio ryšio priemonėmis prekiautojo registruotos buveinės ar verslo vietos adresu arba bet kuriuo kitu adresu, apie kurį prekiautojas informavo pirkėją sutarties sudarymo metu arba po sutarties sudarymo.
11.5.2. Jei Pirkėjas pateikė pretenziją dėl trūkumų paštu, kurį Prekybininkas atsisakė priimti, laikoma, kad paštas buvo įteiktas atsisakymo priimti pretenziją dieną.
11.5.3. Prekybininkas pateikia pirkėjui raštišką patvirtinimą apie defektą iš karto po to, kai pirkėjas nurodė defektą. Patvirtinime apie defektą prekiautojas nurodo terminą, per kurį pirkėjas turi būti informuotas apie defektą pagal 507 straipsnio 1 dalį. Civilinis kodeksas su pakeitimais. nuostatomis, turi būti pašalintas. Terminas, apie kurį pranešta pagal ankstesnį sakinį, negali būti ilgesnis nei 30 dienų nuo defekto nustatymo dienos, jeigu jis ilgesnis nei 30 dienų nuo defekto nustatymo dienos.ilgesnis laikotarpis nepateisinamas dėl objektyvių, nuo pardavėjo nepriklausančių priežasčių.
11.5.4. Jei pardavėjas atsisako atsakomybės už defektus, jis raštu praneša pirkėjui atsisakymo priežastis. 5.5. Jei pirkėjas prekybininko atsakomybę įrodo akredituoto asmens, įgalioto asmens arba notifikuoto asmens išduota eksperto išvada arba eksperto išvadaprekiautojas gali pakartotinai kritikuoti defektą ir prekiautojas negali atsisakyti atsakomybės už defektą; pakartotinei defekto kritikai taikoma 621 straipsnio 1 dalis. 3. Civilinis kodeksas su pakeitimais. netaikomas. Vartotojo išlaidoms, susijusioms su eksperto išvada ir ekspertizės atlikimu, taikoma Civilinio kodekso su pakeitimais 509 straipsnio 2 dalis. taisyklės.
11.5.5. Jeigu prieš sudarydamas sutartį arba, jeigu sutartis sudaroma pagal pirkėjo užsakymą, prieš išsiunčiant užsakymą prekiautojas informuojamil pirkėjui, kad dėl defektų galima kreiptis ir į kitą asmenį, to asmens veikimas ar neveikimas laikomas prekybininko veikimu ar neveikimu atsakomybės už defektus tikslais.
11.6. Defektų šalinimas
11.6.1. Pirkėjas turi teisę pasirinkti